מידטאון תל אביב – רשימת הקונים מתארכת

פרויקט הענק של קנדה ישראל, שבבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר, ממשיך לקצור פירות כאשר עוד ועוד אושיות מקומיות רכשו דירות למיגורים במגדל או לחילופין עבור בני משפחתם.

בין הקונים אפשר למצוא את: פנינה רוזנבלום, בר רפאלי, דני קושמרו, איתן בן אליהו (מפקד חיל-האוויר לשעבר), יוגב אוחיון (שחקן כדורסל) ועוד. חלק מהם כאמור רכשו את הדירות כהשקעה לטווח ארוך, חלק למגורים וחלק עבור קרוביהם. רוצים לחבור אל הרשימה? נכון לכתיבת שורות אלו נותרו מספר דירות בודדות למכירה, 4000 מ”ר של משרדים וקומת מסחר גדולה.

חברת קנדה ישראל ושותפיה השקיעו למעלה ממיליארד שקלים בבנייה ויהיה עליהם להשקיע עוד סכום לא מבוטל כלל בסיום בניית המגדלים אבל אין ספק כי הפרויקט יסתיים עבורם ברווח ניכר.
midtown_4

מה מיוחד בפרויקט מידטאון?

ברק רוזן מספר כי כמו כל פרויקט מגורים מודרני ויוקרתי, מידטאון תל אביב מלווה במתחם עירוני הכולל מגורים, מסחר, תעסוקה וחיי רחוב. במתחם זה תוכלו למצוא גלריות, מועדונים, משרדים, חנויות, מסעדות ועוד. כל זאת במרחק הליכה קצר ממרכז העסקים והתרבות של תל אביב. הפרויקט ממוקם בסמוך לאופרה ולתיאטרון הקאמרי, כמו גם למוזיאון ישראל, כאשר ניתן להגיע ממנו אל רחוב אבן גבירול. אפשר לומר בפה מלא שהפרויקט מגדיר מחדש את גבולות מרכז העיר ומייצר עניין רב בכל האזור שסביבו.

פרויקט מידטאון של ברק רוזן ואסי טוכמאייר מורכב ממגדל יוקרתי שכולל 50 קומות, שטחים ציבוריים, בריכת שחייה ועוד. יחד עם זאת, הסביבה אטרקטיבית והדירות נבנות ברמה איכותית וגבוהה במיוחד עם רמת גימור גבוהה ועיצוב ייחודי.