כאן ועכשיו – על פרויקט BLUE תל אביב

פרויקט BLUE  תל אביב של קנדה-ישראל, בבעלותם של ברק רוזן ואסף טוכמאייר, הוא מקום המגורים אשר יאפשר לכם פרטיות ומרחב באזור צפון תל אביב המבוקש. לאור העובדה כי בימים אלו קשה לחשוב על אפשרויות קוסמות אחרות, מדובר בהזדמנות עבורכם להגשים חלום ולגור בדבר הבא. 

בקנדה-ישראל הבינו שמיקומו של פרויקט זה נושא מהותי עבור הצרכנים ולכן ברק רוזן ואסף טוכמאייר השקיעו מחשבה רבה בדבר. כאשר הכחול של הים נמצא לצידכם ולב העיר בצד הנגדי לו, אין דבר מושלם יותר. כל האזורים המרכזיים בגוש דן בכף ידכם ממש: כיכר המדינה, מתחם הבורסה ברמת גן, הרצליה פיתוח, קניון שבעת הכוכבים והסיטי של תל אביב.

עם אמביציה והשקעה נבונה תוכלו לגור בשכונה פרטית עם דירה איכותית. בשעות הערב תוכלו ליהנות מעיר ללא הפסקה זאת מפני שבמקום תיהנו מאפשרויות בלתי מוגבלת והכל רק במרחק של כמה דקות הליכה או נסיעה מלב המיינסטרים.

blue-tel-aviv

מפרט הפרויקט

פרויקט Blue הוא שכונה פרטית שעתידה לכלול 300 דירות יוקרה בשישה בניינים שונים, אשר עוצבו ותוכננו על ידי אילן פיבקו, אחד האדריכלים המוכרים בישראל. בעלי קנדה ישראל, אסף טוכמאייר וברק רוזן, סיפרו כי התכנון המתקדם של הבניינים מדגיש את הסביבה הטבעית שלהם ולכן הם יכללו חלונות גדולים וחלל גבוה, שנועד להעניק לדירות מראה אינסופי, ייחודי ואיכותי. בכל אחד מהבניינים בפרויקט תיהנו מלובי מושקע ורחב.

בפרויקט Blue מתוכננות לקום גם בריכות אקולוגיות, שבילי דק וריאות ירוקות. לרווחת הדיירים תעמוד בריכה פרטית אשר תשרת אותם בלבד, חדרי טיפולים וספא, כמו גם בריכה חצי אולימפית מקורה, חדר כושר , קאנטרי קלאב, מגרשי טניס,  בריכה חיצונית ועוד. כל זאת, מציינים אסף טוכמאייר וברק רוזן, בכדי לתת לדיירים ליהנות מאיכות חיים בלי מחשבות מיותרות וללא פשרות.