פרויקט כחול – וילות ודירות בעתלית

פרויקט כחול בעתלית של קנדה-ישראל, בבעלותם של ברק רוזן ואסף טוכמאייר, הוא מקום מגורים אשר יכלול וילות ודירות בסטנדרטים גבוהים.

הקרקע ממוקמת על קו החוף היפה בישראל, בין התפר של המרכז לצפון, מדרום לבסיס השייטת סמוך למפרץ חוף יפהפה. הקרקע באזור זה הינה ייחודית זאת בעקבות הקרבה שלה לחוף הים ומכאן גם השם – כחול, כך מספר ברק רוזן.  הקרקע שלעיל מבוקשת במיוחד ברצועת חוף הכרמל, מכיוון שזו משתרעת לאורך החוף, מאזור כפר גלים שבחיפה בצפון ועד נחל חדרה שנמצא מדרום לרצועה זו. יחד עם זאת, השטח כולל מתחם גדול של 35 ק”מ מפארק הכרמל, הכולל חוף ים נאה.

blue

ברק רוזן מוסיף ואומר כי בכחול, הדיירים החדשים יוכלו למצוא שילוב מיוחד בין בניה מודרנית וחדישה אל בין שימור ערכי של מורשת ונוף, זאת במטרה לשמר את התווית של עתלית.

מה יהיה בפועל?

כאמור, שכונת מגורים חדשה ואיכותית תכלול כ- 220 יחידות דיור. מדובר ספיציפית על שכונה הגובלת בקיבוץ נווה ים מדרום ובשכונת הפרחים ממזרח, כל זאת מול מפרץ מקסים. בנוסף, לצד מתחם המגורים, בגבול ציר האורך המערבי של העיר עתלית, תוקם רצועה נוספת ממנה ייהנו הולכי רגל ורוכבי אופניים מנגישות לחוף הים ומטיילת מרהיבה. יחד עם זאת גם נושא הנגישות עלה על הפרק בדבר הקמת השכונה, אשר אותה יקיף ציר מרכזי ממזרח ומדרום כשממנו יצאו דרכים משולבות, ללא מוצא, הפונות מערבה ומובילות לרחובות השכונה.

השכונה צפויה לספק לתושבים חווית מגורים בלתי רגילה תוך התייחסות לנוף המרהיב וההיסטוריה של העיר עתלית.

חברת קנדה ישראל עוסקת ביזום והקימה את BLUE  תל אביב, כמו גם את מידטאון תל אביב.